dissabte, 26 d’octubre del 2013

Sóc única

Casi cada dia canvio de plans 'de futur' que dic jo. Ara mateix la meva aspiració és crear il·lustracions per decorar tasses i samarretes amb el meu estil, el meu toc; la diferència sóc jo. Però quina part de mi és diferent, única i especial? O quin conjunt? Per molt que ho busqui i encara sabent que hi ha alguna cosa que em fa especial i em ser jo mateixa, la veritat és que no l'he trobat. Em considero una persona molt, com ho diria, imperceptible, no destaco i no sé perquè però hauria de fer-ho, hauria d'aixecar-me, expulsar-me la pols i dir aquí estic jo! I només per això i per dues persones que m'estimo molt i que donaria la vida perquè fossin felices, per poder-les veure somriure més sovint, per elles i per a mi serè la millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada