dimecres, 6 de novembre del 2013

A veure qui te nassos a estimar-te més que jo

Mai he sigut molt decidida ni segura, la inseguretat pot amb mi. Tu ets la persona que em fa sentir segura, la que sense dir-me res es capaç de treure’m un somriure. El que m’ha vist plorar i no se n’arrepenteix d’haver-me consolat, el que somriu quan em veu contenta i rient. El que em fa riure quan veu que estic molt seriosa i el que nota que em passa només mirant-me. Sense adonar-me m’he enamorat de tu i quan me n’he adonat ja estàvem sortint junts, saps com sóc per això m’estimes igual que jo a tu. Sóc capaç de passar-me tots els dies pensant en tu, quedar-me embovada imaginant que deus estar fent. La que necessita un bon dia teu i un bona nit cada dia i de tant en tant una trucada i una abraçada i un petó.
Sóc la mena de noia que quan estima algú s’hi aferra i li costa deixar-lo anar, em costa dir adéu quan em deixes a la porta de casa o a punt d’agafar el bus. I m’encanta poder-te dir hola i veure’t. Tenir-te aprop.
Puc viure sense tu, però no vull.
T’estimo

P.D. A veure qui te nassos d'estimar-te més que jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada