divendres, 22 de novembre del 2013

Històries a través d'una finestra

Segona història. Capitol 6:

La meva germana es desperta i em fa tornar a la realitat i deixar el meu record, record que ningú coneixia. No li havia explicat aquell petó a ningú i no crec que ho pogues fer mai, m'era més fàcil que la gent recordes l'Estel com la meva millor amiga d'aquell estiu i no com homosexual. Era més fàcil. Puja al meu llit i s'estira al meu costat i m'abraça.
-Estàs desperta?- em pregunta fluix.
Em giro i ens mirem massa aprop, m'aixeco i em quedo assentada
-Has dormit bé?- li pregunto sense mirar-la.
-Si, molt- 
La miro, no ho hauria d'haver fet, només de mirar-li la cara i la seva expressió m'enrecordo del meu error.
-Què t'ha passat?- pregunta
Em faig la tonta.
-Què?-
-El teu front, hi ha un nya-nyo gegant- sempre exagera.
-Què vas fer?- pregunta un altre cop, intentant tocar-lo.
-Ah, res que m'he girat i no he calculat be la distància i me donat un cop amb la finestra- menteixo tranquil·lament.
-Et fa mal?-
-No, ara no però no m'atreveixo a tocar-lo-
-Normal-
M'aixeco per fi i vaig al lavabo evitant el mirall.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada