divendres, 8 de novembre del 2013

No esperis conèixer ningú com jo

Sé que no sóc el que busques. No tinc uns ulls preciosos ni un cos perfecte. Tampoc pretenc ser la noia 10, només sóc una més entre totes... tot i així no esperis conèixer ningú com jo.
Sóc el tipus de persona que canvia d'humor quaranta vegades al dia. Sóc de les que diumenge es passa tot el dia en pijama i de les que es conformen amb un simple llibre a sortir de festa a les nits. Sóc la típica que posa la música alta per no sentir els seus propis pensaments i aquella a la que li torna boja la xocolata. Sóc de les que prefereixen anar còmodes que anar massa modades i casi no poder-se moure. Parlo massa i m'enfado molt de pressa, encara que se’m passi molt ràpid. Canto a la dutxa i m’il·lusiono amb res. Adoro l'estiu i els dies de platja. M'encanten les sortides del sol, els capvespres i les nits plenes d'estrelles. M'encanta viatjar i m’encanta veure fotos de diferents llocs del món desitjant algun dia poder-les fer jo. Tinc un munt de roba a l'armari i després no sé que posar-me. M'encanta fer plans de futur i sempre recordo el passat . Canvio d'opinió seixanta vegades, però quan estimo de veritat no hi ha qui em pari. Sóc de les que quan estimen de veritat els costa molt dir adéu encara sabent que et tornaré a veure aviat. T'estimaré bojament i quan t'abraci ho faré tan fort que et quedaràs sense respiració. T’agafaré de la mà i no voldré deixar-la anar mai. Seré el teu últim pensament cada nit i el primer cada matí. T’escriuré missatges de bona nit i cada vegada que et trobi a faltar. Et prometo que les úniques discussions que tindràs amb mi seran per què veure aquell dia a la tele . Et dedicaré mil cançons i estaré amb tu en els teus dies grisos i quan ni tu mateix et suportis, et faré riure amb les coses més tontes del món. Se m'escaparà el teu nom en qualsevol conversa i esperaré cada minut que et connectis per recordar-te que t’estimo. Voldré ser petita només per ser “la teva petita”. I t’estimaré com ningú ho hagi fet mai. La meva única preocupació serà per veure't feliç i que cada moment, cada instant de la teva vida, tingui una cosa per la que valgui la pena que somriguis. Et prometo intentar que així sigui. Encara que tu estiguis amb ella, encara que estiguis amb una altre jo sempre hi seré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada