diumenge, 24 de febrer del 2013

Amor

Estic orgullosa de ser qui sóc. Sé que vull ser i com ho puc ser-ho. Sé el que m'agrada i ho faig. Sé qui sóc. No em falta res, estic completa, tot està dins meu i no necessito la meva altra meitat ni la meva persona ideal perquè no sóc una meitat, mai ho he sigut, sóc un tot.
Això és el que haurien d'ensenyar i no que hem de buscar a una persona que ens completi perquè realment no pot, aquesta persona no existeix. I tothom sap que és l'amor i tothom l'ha sentit i encara el sent, l'amor per la família, els amics, els animals, les plantes i molts més amors i el més important de tots, l'amor que sents per a tu mateix, l'autoestima.
No només existeix un amor, n'existeixen varis i l'amor no és només l'amor de parella, no!. Hi ha molts més amors.
Però en la societat que vivim sembla que aquest sigui el més important i si no tens parella ets un bitxo raro. Doncs jo estimo i sóc estimada, sé que és l'amor i mai he tingut parella, tenir parella és amor però també són altres coses.

I si tenir parella i enamorar-se és sinònim de despendre d'una altra persona per sentir-te complet estàs molt equivocat. Tu ja ets complet i no hauries de dependre de ningú. Però hi ha molta gent dependent d'altres i aquestes altres dependent d'altres i és el cicle viciós de la nostra societat, dependre els uns dels altres i fer el que tothom fa (estic anant a un altre tema...) Tornant al inicial:
T'estimes?

Molt d'amor,

Georgina



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada