diumenge, 17 de febrer del 2013

Qui sóc?

No encaixo enloc, per molt que busqui i intenti ser jo mateixa no acabo d'encaixar, sempre em falta alguna cosa sempre em sento fora de lloc, i odio sentir-me així.
Necessito explicar-ho a algù però no se com fer-ho i no se a qui dir-li. M'agradaria tenir alguna forma de treure això i que em sentis orgullosa de mi mateixa. Que per un cop fer una cosa que m'omplís i m'ajudes a sobreviure aquí, en aquest lloc que m'ha tocat. Potser hauria d'haver nascut en un lloc on no m'ho haguessin dit tot el que s'ha de fer ni com s'ha de fer en un lloc més natural potser pensaria en altres coses i com sobreviure i no tant en aquestes coses que per mi ara són importants però potser realment són problemes tant insignificants que ningú es preocupa de resoldres perquè realment no interessa, a ningú li interessa.

Potser hauria de buscar una manera d'encaixar en mí mateixa abans d'encaixar en aquest mñon. Aprendre realment com sóc i perquè sóc com sóc i després tenir el valor de demostrar-ho, i ensenyar-ho a la gent que em miri.

Estic feta un embolic en tot en tot el que faig dic i visc i no se què fer realment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada