divendres, 22 de març del 2013

Felicitat

El lila és el color de la felicitat
Però que dius! És el groc
No!, és el blau.
Doncs per a mi la felicitat és una canço d'amor
Per a mi és estar amb la gent que estimo
Per a mi és jugar amb el meu gos
Per a mi és un lloc on em sento a gust
La meva felicitat és estimar i ser estimat
La meva doncs, és fer el que m'agrada
La felicitat és veure com neix una flor
La felicitat està dins nostre i només nosaltres sabem quina és i com treure-la
Per mi és tocar el piano
La meva és estirar-se a l'herba escoltant música, tancar els ulls i 'flotar'
La meva és estirar-te a la sorra de la platja i escoltar el mar
La meva és enamorar
Per a mi és escriure

La felicitat és per a tothom diferent i alhora igual, és un sentiment, una forma de viure, una manera de veure el món, un lloc o una persona, un color, una melodia o un tacte. I és per a tothom.

                      *Silenci*

Quina és la teva felicitat?

T'estimarè sempre

Georgina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada