diumenge, 3 de març del 2013

Ser jo mateixa

No tinc gaire res a dir. Ahir vaig fer un concert i surto al diari i avui no he fet gaire res de profit, només anar a veure a la meva germana a les portes obertes del institut.
Com cada dia encara estic buscant alguna cosa que no sé que és però se suposa que donarà sentit a la meva vida, que últimament no en té gaire. Per ara m'estic concentrant en escriure una història per a un concurs, espero que em surti bé.
Em vull centrar en les coses que m'agraden vull deixar de dependre amb l'altre gent per ser feliç, vull ser feliç jo sola i si trobo alguna persona per compartir-ho millor que millor però serà qüestió de compartir-ho no que m'hagi de fer feliç. És una cosa que hauria de provar de millorar, especialment i parar de sentir-me malament si un dia no parlo amb ningú.
Vull ser jo mateixa i estar orgullosa de ser-ho.

T'estimo

Georgina

P.D. Aquí us deixo una frase que he llegit avui i m'ha agradat. :) Being humas is the most terrible loneliness in the universe. AA Attanasio
(Ser humà és la més terrible soledat en tot l'univers)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada