dimecres, 16 de novembre del 2011

Tens alguna idea?


Mai m'ho havia plantejat d'aquesta manera però i si m'agrada escriure?
Jo sempre havia cregut que acabaria sigent artista perquè desde sempre que m'ha agradat pintar, dibuixar i fer manualitats, sobretot, aquelles que quedes empastifat de cap a peus, però l'escriptura?
Fa poquet que me aficionat de valent a la lectura, i em sembla que quan més llegeixo més ganes tinc d'escriure i més ganes tinc d'expressar els meus pensaments i el meu jo interior.
Però és una tasca difícil la meva, perquè estic segura que els estudis que he triat (els artístics) són els que m'agraden i m'ha apassionen i si m'he equivocat i la meva vocació són les lletres i no les arts?
Com se sap això?
M'agraden les dos coses, perquè les dues amb maneres completament diferents m'ajuden a expressar-me i a saber que hi ha altre gent com jo i que no estic completament sola en aquest món.
Però les lletres i les arts plàstiques són compatibles? Crec que sí, i que els llibres d'il·lustració són un bon exemple però la pregunta que la majoria de gent es fa en algun moment de la seva vida:
Serveixo per Això?
La meva resposta és:
Ho probarè i així sortirè del dubte.

1 comentari:

  1. Les lletres també son art, i van totalment lligades, així que tranquila que si les lletres és lo teu l'art t'hi acabarà portnat.

    El més important és que el que faci t¡apasioni :)

    Petonàs

    ResponElimina