dimarts, 17 de gener del 2012

On és?

Per què el troba a faltar tant? Ahir ens vam veure i avui sembla que no puc viure sense ell. I potser ell ni s'ho imagina com ho estic passant, pot estar fent qualsevol cosa i jo aquí esperant.
No vull dependre de ningú però tampoc vull estar sola i encara menys sentir-me sola però ara mateix ho començo a sentir i m'estic posant realment nerviosa.
Que he fet?
Potser té altres coses a fer...
Jo també tinc coses a fer però no puc fer-les perquè estic tot el rato pensant en ell, en què estarà fent, en perquè no es connecta al chat, perquè no té temps o ganes de parlar amb mi.
Vaig fer alguna cosa malament?
No puc parar de mirar el Messenger per veure si s'ha connectat, però res.
Res de res.
Intentaré no pensar-hi i quan vulgui parlar estaré allà.

Res de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada