dissabte, 11 de febrer del 2012

Històries a través d'una finestra

Primera història. Capítol 8:


Al mig dia tona a estar allà. I m'alegro moltíssim aquest cop no obra la finestra i no m'estranya a fora hi bufa un aire bastant fred. Ja no porta la sudadera i una part de mi s'alegra, ara porta un jersei gris amb coll alt que li escau molt. Porta els cabells més arreglats i està preciosa.
'Hola' em diu amb un paper.
Ben pensat amb dic a mi mateix i m'afanyo a trobar una paper i un bolígraf per poder contestar.
'Hola' m'afanyo a escriure.
Em somriu i escriu un 'Què tal?' a sota 'l'hola'.
'Bé i tu?'
'Bé'
Per sorpresa meva me n'adono que estic escrivint 'vols quedar amb mi?' però no m'atreveixo a ensenyar-li.
La miro i veig que m'ha escrit 'vols quedar amb mi?'
Ric i li ensenyo el meu paper.
I riem els dos mentre ella es mossega el llavi inferior somrient.
Els dos sabem el mateix, volem quedar i volem quedar ara.
'Et va bé ara?' li escric.
'Sí' em respon ràpidament.
'On?' pregunto.
Aixeca els ombros en un senyal de No ho sé.
'Tranquil·la et passo a buscar'
Vale em diu somrient.
Sé el carrer on viu però no la casa, espero que m'estigui esperant a fora. I efectivament està allà. Ens quedem mirant sense saber que dir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada